معرفی و آموزش اکسچنج changelly

معرفی و آموزش اکسچنج changellyReviewed by Shamohsen on Aug 27Rating:

معرفی و آموزش اکسچنج changelly

چنجلی یکی از محبوب ترین سایت ها برای مبادله ارزهای دیجیتال instant ( فوری ) است . از سال 2015 سایت changelly توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را در سراسر جهان مجذوب خود کند. در حال حاضر تعداد مبادلات روزانه بیش از 15000 معامله است و گردش مالی ماهیانه این اکسچنج 60000 بیت کوین است . با وجود بیش از 100 آلت کوین برای معامله یا خرید ، changelly یک لیست بلند بالا برای تجارت به مشتریان خود ارائه می دهد .

از برتری مزایای changelly میتوان معاملات سریع ، امنیت بالا ، رابط کاربری آسان ، عدم نیاز به احراز هویت ، کارمزد پایین ، پشتیبانی از بیشترین ارزها نام برد .

چنجلی بر عدالت ، سرعت و مطمئن بودن خود تاکید دارد . سرعت پردازش مبادلات تنها چند ثانیه طول می کشد . به لطف ارتباط آن با Minergate و وجود تیمی با رکوردی بالا درمیان طولانی ترین بازار ارز ، Changelly توانسته اعتماد و محبوبیت زیادی را به دست آورد .

روش کار چنجلی

چنجلی یک راه برای اکسچنج یا تبادل سریع ارزهای رمزنگاری شده است. این اکسچنج با کارمزد 0.5درصد، درخواست‌های تبدیل ارزهای دیجیتالی به یکدیگر را به صورت لحظه‌ای انجام می‌دهد. چنجلی دارای رباتی است که بلافاصله بعد از درخواست شما، با اکسچنج‌های بزرگ مثل پولونیکس، بیترکس، HitBTC و … ارتباط برقرار می‌کند. ربات چنجلی با توجه به درخواست خرید یا فروش، بهترین قیمت را پیدا کرده و به کاربر نمایش می‌دهد. این ربات در صورتی که کاربر، قیمت را تایید و مبلغ نمایش داده شده را پرداخت کند، درخواست خرید یا فروش را ثبت می‌کند. ربات چنجلی، فرآیند تبدیل ارز دیجیتالی را بین ۵ تا ۲۰ دقیقه انجام می‌دهد. پس ممکن است، مبلغ دریافتی شما متغییر باشد

روش کار با changelly

ویدئوی آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال با استفاده از سایت چنجلی (Changelly)

برای کار کردن با چنجلی شما در ابتدا باید در آن عضو شوید. مراحل عضویت بسیار ساده است. مطابق تصویر زیر، شما می‌توانید تنها با وارد کردن ایمیل خود در سایت چنجلی عضو شوید. البته شما از طریق حساب کاربری گوگل، فیسبوک و توئیتر خود نیز می‌توانید بدون عضویت در این سایت، از خدمات ارائه شده، استفاده کنید .

بلافاصله بعد از ورود به سایت، شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را تبدیل کنید. برای انجام این کار، در ابتدا باید دو ارز دیجیتالی که به دنبال اکسچنج آن هستید را انتخاب کنید. به طور مثال، فرض کنید که شما به دنبال تبدیل بیت کوین به اتر هستید و سایت چنجلی را برای این کار انتخاب کردید. شما باید در قسمت YOU HAVE مقدار بیت کوین خود را مشخص کنید. بعد از پر کردن قسمت YOU HAVE، قسمت بعدی آن که YOU GET می‌باشد، به صورت خودکار پر می‌شود و شما می‌توانید متوجه شوید که به ازای بیت کوین خود چه میزان اتر دریافت خواهید کرد.

در مرحله بعد شما باید آدرس کیف پول خود یا همان کلید عمومی مقصد را وارد کنید.

بعد از وارد کردن آدرس، در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که جزییات اکسچنج را بررسی کنید و مبلغ مورد نیاز آن را پرداخت کنید.

در انتها، شما بایستی مبلغی که به دنبال اکسچنج آن بودید را به آدرسی که اعلام می‌شود، ارسال کنید. شما می‌توانید از طریق آدرس یا QR کد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پرداخت را انجام دهید. اگر به مثال بازگردیم، ما باید ۲ بیت کوین به این آدرس پرداخت کنیم تا بتوانیم آن را به ۲۷.۹۱ اتر تبدیل کنیم.

اگر ارزهای دیجیتالی خود را در اکسچنج‌های متمرکز نگهداری نمی‌کنید و به دنبال تبادل و ذخیره آن در کیف پول سخت افزاری یا کیف پولهای اندرویدی و تحت وب هستید، چنجلی بهترین گزینه برای شماست.

بدلیل تحریم ها و مسدود کردن ایرانی ها با vpn وارد شوید

لینک برای ورود به سایت

4.2/5 - (5 امتیاز)
لینک کوتاه :
2 نظر

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *